Reis Forum .nl

Dominicaanse Republiek Reis Forum .nl

8 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 3 4 5 > Volgende >> Laatste  

Arke Fly
Door:
gerrit gb
- Gast

Datum:
24-08-2006 20:28:22
Beste mensen ,ik hoor verschillende dingen over Arke Fly, dat het niet z'n fijn vliegtuig maatschappij is .

Heel vaak vertraging, koffers zoek en noem maar op .
Wij hebben nog nooit gevlogen met Arke Fly en willen dat doen naar de dominicaanse Republiek.

Nu is mijn vraag is dat zo en wie kan me daar meer over vertellen.

Emn misschien heeft u nog tips voor ons.
Door:
Missy
- Gast

Datum:
25-08-2006 12:57:31
Ik ga vaak naar de D.R.
En ook hoor ik inderdaad veel klachten van reizigers over lange vertragingen en koffers kwijt.
Ik vlieg zelf al jaren met martinair, en heb nog nooit lange vertragingen gehad of dat de koffers kwijt waren.
Door:
gertjan
- Gast

Datum:
26-08-2006 20:15:50
Hallo vakantiegangers en vooral Gerrit,
Laat jullie vakantie nou niet verpesten door een vliegmaatschappij ,iedere maatschappij heeft op zijn tijd zijn problemen , daar doe je niets aan.
Vertragingen komen nu een maal voor , vliegen met een niet veilig vliegtuig is ook zo wat.
Missy vind Martinair geweldig , dit ben ik ook met haar eens , maar ik heb ook wel eens 3 uur op Montreal gestaan , en 7 uur op Barcelona in Venezuela met Martinair , dit betekend niet dat IK het geen goede maatschappij vind.
Met alles wat je doet je hebt vakantie en maak er wat van , en doe a.u.b niet zo negatief omdat je met een maatschappij wel eens positieve en negatieve ervaringen kan hebben.
Ik vlieg graag vanuit Belgie met Jet-air , terwijl er veel negatieve ervaringen zijn , het houdt mij er niet vanaf om 02-0ktober 2006 weer met Jet-air te vliegen
naar Punta Cana.
Dus Gerrit wat mij betreft maakt het niet uit waar ik mee vlieg , als ik er maar kom.
Jet -air heeft trouwens wel lekkere lederen stoelen en deze zitten perfekt!!!!
Veel vakantieplezier en geniet van iedere vakantie die je hebt!!!
Door:
Missy
- Gast

Datum:
27-08-2006 21:18:26
Hallo........
Mag ik nog even zeggen dat ik iemand ken die in Augutus vorig jaar naar de D.R. ging met Arkefly.
Zij kwamen daar aan, maar de koffers niet.
En dat de koffers pas in December thuis werden afgeleverd.
Waarom denken jullie nou dat deze reizen goedkoper zijn!!
Je moet niet denken dat je voor een dubbeltje op de eertste rang zit.
Kijk een ieder zijn keuze. Ik wil alleen even doorgeven wat ik weet.
Door:
lucky
- Gast

Datum:
27-08-2006 22:59:27
Arke fly is werkelijk de grootste ramp die er in de luchtvaart bestaat!!! Ik ben er nu 6x helaas mee moeten vliegen, en ik ben 1m62 lang, dus niet echt een reuzin, en ik zat in de comfort klasse,ik kwam gebroken aan, opgevouwen en verkreukeld, geen service, om een glas water kun je vragen tot je een ons weegt, wat je overigens wel gaat wegen als je naar de maaltijden kijkt. TFL=code doet aan Tefal denken, een piepklein aangebakken pannetje!! de Z klasse (de hoogste) die kun je op je buik schrijven want die zit al vol voor dat de reis in de gids staat. Ik heb mensen letterlijk zien vechten om de schamele 8 plaatsen voor in!! En helaas veel keuze heb je niet om die kant uit te vliegen, dus tegen wil en dank dan dat dubbeltjes verhaal... Kortom een regel rechte ramp, beter proberen condor of ltu te kijken op beschikbaarheid!
Door:
g.j.groot bluemink
- Gast

Datum:
28-08-2006 15:41:20
Hallo beste mensen , ik heb jullie verhalen gelezen, en ik ben bezig om de reis om te zetten, want ik ben 25 jaar getrouwt en dit is ons 2de huwelijksreis ,en ik vind dan ook dat er niets mis moet gaan ,tenminste dat probeer ik dan te verkomen.

Mocht u nog andere suggestie's heben laat het me a.u.b even weten.
Door:
Missy
- Gast

Datum:
28-08-2006 17:53:01
Alvast gefeliciteerd.
Maar wat bedoel je met suggestie's.
Ga je, je hele reis omzetten hotel en vliegreis?
Door:
gertjan
- Gast

Datum:
28-08-2006 23:00:05
Missy ,
Jij stelt voor een dubbeltje op de eerste rang , maar jij hebt geschreven dat je goedkoper uit was met Martinair , dan via Brussel met Jet-air naar Punta Cana, dan heb je toch goede zaken gedaan , want dan ben jij toch het goedkoopst uit van iedereen!!!!!
Jij zit lijkt mij voor een dubbeltje op de eerste rang , en je vliegt nog met Martinair ook , dan kan toch beter iedereen boeken bij jouw reisburo , als je dat dan doorgeeft is iedereen geholpen .
Door:
g.j.groot bluemink
- Gast

Datum:
28-08-2006 23:25:33
Nee Missy ik ga de reis niet om boeken alleen het vliegtuig, ik vlieg dus als het even kan niet met Arke Fly En wat suggestie's betreft bedoel ik het vertoefen daar .
En mocht je een reisbureau hebben kan je me dat denk ik het best vertellen dan een ander persoon .
Ik vind dat niet erg als ik er maar wijzer van word
Door:
g.j.groot bluemink
- Gast

Datum:
28-08-2006 23:27:47
En mocht het zijn dat je een reisbureau heb, wil ik best een reisje bij je boeken als je goedkoper bent, dan een ander ,maar ik verneem het wel van je.
groet Gerrit
Door:
Missy
- Gast

Datum:
29-08-2006 10:05:13
Wij gaan al jaren naar het zelfde hotel, en het ene jaar is het duurder dan het andere jaar. En het is een duur hotel in P.C.
Dus voor een dubbeltje op de eerste
rij zitten wij zeker niet, want dan was ik wel naar een ander hotel gegaan.
Verhouding gewijs ben ik goedkoper uit, omdat ik maar 10 min vanaf schiphol woon. En ik boek vroeg vanwege de vroegboekkorting. En nee ik heb geen eigen reisbureau.
En het reisbureau waar ik boek is:
VakantieXperts, en uit de reisgids van Travel- Trend. Let ook op bij het boeken op de kortingen, vaak vergeten de reisbureau's dat te berekenen
Wat ik wilde vertellen met een dubbeltje op de eerste rang is dat vaak goedkoop, duurkoop kan zijn.
Ik kan bij niemand in zijn portomonee kijken, maar het is bewezen dat des te goedkoper de reis, des te meer klachten de mensen hebben. Ik wil jullie dit alleen maar meegeven. Ik heb ook wel eens goedkope vakantie's geboekt. Maar dat gaat dan algemeen ten koste van het vliegtuig,de kamer,het hotel, uitzichten noem maar op. Het is toch leuker als je een onbezorgde vakantie hebt of niet? En ja, daar moet je misschien dan maar wat meer voor betalen. Martinair zal heus wel eens vertraging hebben, maar dat komt dan wel door een mankement, en niet doordat ze te weinig vliegtuigen hebben. En met een mankement sta ik liever op de grond dan dat ik er al inzit onderweg naar de D.R. of naar huis.

g.j.groot bluemink

Waar ga je precies heen,hotel,plaats. Ik kan er vast wel wat suggesties over geven.
Door:
g.j.groot bluemink
- Gast

Datum:
29-08-2006 16:02:19
Missy je bent niemand uitleg verschuldigt, dus trek je de kretiek die je krijg (wat onterecht is) niet aan, ik vind het fijn dat je mij inlichtingen geeft .
Ik ga naar Cabarete en we zitten in het hotel Viva Wyndham Tangerine.
Nogmaals bedankt voor de informatie
Door:
Missy
- Gast

Datum:
29-08-2006 16:22:06
Over het hotel kan ik je helaas niks vertellen.
En Cabarete noemen ze een kitebeach. Een strand dus waar je alleen kan surfen enzo. Je kan er niet snorkelen, maar er zullen heus wel excursies zijn naar een snorkel gebied.
Ik heb ook een link voor je, waar ook je hotel op staat en info over cabarete. succes
www.activecabarete.com
Door:
gertjan
- Gast

Datum:
29-08-2006 22:37:49
dhr. g.j.Groot-Bluemink ,
Ten eerste wil ik kwijt dat ik Missy absoluut niet aanvalt en bekritiseerd , en als dat zo zou zijn kan Missy hier prima zelf op reageren , juist het tegenovergestelde is waar , ik heb juist veel respekt voor haar doordat ze een ieder op deze web-site veel informatie geeft over vakantie naar de D.R , dit is n.l voor veel mensen van belang omdat er veel vooroordelen over deze vakantiebestemming bestaan die absoluut niet waar zijn.
Alleen , en Missy geeft dit zelf ook aan dat een ieder een bepaald budget heeft , waar hij of zij zich aan moet houden en dat zou wel eens ten koste kunnen gaan van iets minder comfort , vertragingen of andere irritaties.
Dit betekend niet dat de vakantie minder plezier op hoeft te leveren als je op je bestemming bent , dat is een ieder zijn keuze.
Dus ik bedoelde alleen maar dat je niet in iemand anders zijn portemonnee kan kijken wat hij wilt besteden.
Volgens u schrijven wilt u namenlijk ook niet te veel betalen voor een geweldige vakantie naar de D.R.
En daar is trouwens niets mis mee.
Hopende wat onduidelijkheden bij u weggenomen te hebben!!!!!
Door:
g.j.groot bluemink
- Gast

Datum:
30-08-2006 18:29:14
Beste GertJan Ik zit denk ik niet voor een dubbeltje op de eerste rang , want als je 13 dagen naar DC gaat en je bent bijna 2000 euro kwijt voor 2 personen ,lijk mij dat niet het geval.
Maar ik kan me vergissen hoor , want wij gaan pas voor de eerste keer dus wat prijzen betreft ben ik niet zo op de hoogte.
Vriendelijke Groet
Door:
gertjan
- Gast

Datum:
30-08-2006 20:13:36
Beste G.J.Groot-Bluemink ,

Ik denk dat we allemaal een verwachting hebben van een prijs-kwaliteitverhouding , 2000 euro is veel geld , maar het belangrijkste is dat je het naar je zin hebt op vakantie. Ik denk dat we toch allemaal kijken wat je krijgt voor een bepaald bedrag , en als je dan voor het eerst naar een bestemming gaat , is deze site zo belangrijk.
Vooral om tips en adviezen te krijgen.
Ik wens u in ieder geval een prettige vakantie naar deze voor mij schitterende bestemming.
Vriendelijke groet ,
Gertjan
Door:
Missy
- Gast

Datum:
30-08-2006 23:38:18
Wat Arkefly betreft.....
Vandaag gehoord dat kennissen 24 uur vertraging hadden vanuit Tenerife.
Door:
Trisha
- Gast

Datum:
06-09-2006 21:40:56
Jammer genoeg vliegt niemand meer rechtstreeks naar Sto Domingo vanaf Amsterdam. En kosten de tickets in Januari gemiddeld 800 euro incl tax. Raar want dan is het het laag seizoen!?! Ik ben een keer op een site terecht gekomen waarbij je van Amsterdam naar La Romana rechtstreeks kon vliegen, maar ben hem vergeten op te schrijven stom Misschien weet iemand welke maatschappij dit is. heb veel gegoogeld maar niets gevonden. Kan ook wel naar PP of PC, maar dan moeten we met zijn vieren nog ongeveer 6 uur met de bus. Weet niet of mijn ouders van bijna 60 dit wel overleven. Laat even weten als je iets weet over seatsonly naar Sto Domingo of La Romana (en geen woekerprijzen aub). Sto Domingo is onze eindbestemming ivm familie. Dank U.
Door:
Missy
- Gast

Datum:
07-09-2006 20:33:25
LTU vanuit Dusseldorf met ingang van het winterseisoen.

Continental Airlines en AA wel met een overstap.
Door:
angelika stiller
- Gast

Datum:
09-10-2006 19:49:33
net terug uit Cabarete, leuke vakantie, maar de vlucht met Arke Fly was verschrikkelijk. Op de heenreis hadden wij 51/2 uur vertraging, de vlucht is 2 keer uitgesteld. Het vliegtuig had hydraulikschade en zou gerepareert worden.Wij kregen maar een consumptiebon over euro 6.25 voor 2 pers.Daar kan jij veel me doen op Schiphol. Wij vertrokken dan met een ander toestel. De service was ver onder de maat, kussens en dekens waren beperkt. Naar het nachtsetje in de Confortclass kon je fluiten.
De terugvlucht vertrek van Puerto Plata had ook vertraging en wij vlogen eerst naar Montego Bay. Omdat het ook om een nachtvlucht ging vroeg ik om een deken. Helaas ,in NL vergeten aan bord te nemen.Het ontbijt was niet te pruimen. 2 kleffe superplaate sandwiches, ik kreeg het echt niet door mijn keel.
Voor ons nooit meer Arke Fly.

8 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 3 4 5 > Volgende >> Laatste  

Reactie plaatsen
Bericht:
Uw naam:
Uw email adres:
Anti-spam:
Vul de onderstaande code ter controle rechts in.
Reis Forum, Anti-Spam code

Nieuwbrief: Wilt u lid worden van onze nieuwsbrief?
Ja Nee

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed